Odtwarzacz

środa, 6 lutego 2013

Kropla która przelała czarę win .

Hey * Dzisiejszy dzień był tak beznadziejny że ciężko było wytrzymać . Moja Psychika powoli zanika . Ale muszę jeszcze poczekać . Nie mogę zniszczyć ich od razu . Oni nie zdają sobie tylko sprawy  że ja się nie poddałam tylko czekam na kolejne wyzwiska . Na razie jestem obojętna ale już nie długo wszystko się zmieni , powstanę z cienia mocniejsza niż kiedykolwiek , pokaże swoje prawdziwe oblicze . Różnią się
ode mnie pod wieloma względami , myślą że są silni ale tylko razem . Kiedy są osobno rozpraszają się jak szczury , boją się mnie . Sama potrafiłabym ich gnębić ale ten poziom jest za niski nawet dla robaków .
Kiedy ja upadnę nie wstaje od razu tylko czekam leżąc , żeby zaatakować , zaś oni usilnie próbują wstać jak najszybciej ale nie umieją z połamanymi skrzydłami .
                             

Jestem tylko szkieletem człowieka który kiedyś mieszkał 
w tym ciele. Nie mam uczuć . Niestety moje kości powleka skóra . 





12 komentarzy:

  1. Nie martw się, nie poddawaj się, nie daj za wygraną.
    Będzie dobrze. Kiedyś musi.
    Bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie.Piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestes omnomnomnomnom. <3 XD
    Umiesz grac ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, poczekaj na odpowiedni moment. Zaatakuj wtedy kiedy będą się tego najmniej spodziewali. Kiedy będą myśleli, że jesteś na dnie, a tak na prawdę właśnie będziesz zdobywała szczyt :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam umieć grać na gitarze!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny nagłówek *-*
    świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, czemu ja tu wcześniej nie wpadłam ? Dobrze, że już dotarłam, więc zostaję. Bardzo mi się cały twój bloog :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, My Medicine jest cudowne <3
    Każdy może nauczyć się latać . Wystarczą chęci i odrobina optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Ładne zdjęcie :)


    Obserwuj, zrobisz to samo?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdj. i świetne posty! c:

    ps. obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń