Odtwarzacz

wtorek, 12 lutego 2013

Boom !

Hey* Teraz to oni upadlają się przede mną . Strach ich obleciał . Teraz to ja się śmieje patrząc jak nie mogą nic zrobić . Oddalam się od płótna na którym kiedyś byłam tylko czarną farbą . Wstaje zakurzona i cała w pajęczynach  , ale jeszcze nie umarłam . Kości kiedyś zarosną mięśniami , ścięgnami , skórą ale moje serce pozostanie na zawsze czarną farbą którą powoli sączy strach przepełniający moją duszę . Kiedy  z "serca" przestanie ściekać czarna farba strach odejdzie ale wraz z nim uleci ze mnie życie .


                                                                                                Małe ogłoszenie dla zainteresowanych 
Z okazji zbliżających się walentynek życzę szczęścia 
Zbieram armię upadłych dusz . Mile widziane pistolety .
Razem zestrzelimy Debilów . 





12 komentarzy:

  1. To zdanie zapamiętam na długo "Kiedy z "serca" przestanie ściekać czarna farba strach odejdzie ale wraz z nim uleci ze mnie życie ."
    Szczere i prawdziwe.
    Pozdrawiam Cię gorąco <3
    /W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :D
    Zapraszam na mój.. u mnie coś dla fanów Zmierzchu- nowe ważne wieści, nowa podróbka rusza w świat kina..
    Także u mnie promocja w sklepie Romwe. com wwszytko jest opisane..
    Jest też coś i malarstwie itp. zapraszam serdecznie :d

    OdpowiedzUsuń
  3. I have become comfortably numb.
    I have become comfortably numb.
    Pjona, synchronizujemy sie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dołączam się do armii, po dzisiejszych kilku godzinach spędzonych w szkole, rzygam tęczą od słodkich serduszek, lizaczków, kwiatków i innych tego typu. Wielkie halo ze święta, które tak właściwie powinno trwać cały rok! O!

    http://przekrwioneoczy.blogspot.com/ -> NN

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nie jesteś potworem <3
    chyba, że nie lubisz cycków? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe ogłoszenie dla zainteresowanych
    Z okazji zbliżających się walentynek
    Zbieram armię upadłych dusz . Mile widziane pistolety .
    Razem zestrzelimy Debilów . - DOBRE :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stara nowa ja :)

    Genialny tekst, bardzo mi się podoba <3
    haha, a ogłoszenie wymiata ;3
    świetne inspiracje ^ ^

    zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne obrazki ;)

    fajny tekst :)

    OdpowiedzUsuń