Odtwarzacz

poniedziałek, 18 lutego 2013

Hey * W moich żyłach płynie czarna krew . Jest brudna . Czemu ? Sama nieraz nad tym się zastanawiałam .
Jednak pytanie wydające się głupie ,często ma drugie dno i odpowiedź nie jest tak oczywista , jakby mogło wydawać się na początku . Ukrywam twarz pod maskami , pseudonimami często podszywając się pod kogoś kim nie byłam , nie jestem i nigdy nie będę . Wiele osób które na pierwszy rzut oka świetnie mnie zna , nie wiedzą że to tylko złudzenie . Chyba jedyną osobą której mogę zaufać jest moja Friend . Czemu ?
Bo zawsze jest przy mnie , nigdy nie zawiodła mnie na tyle żeby pokazywać jej tylko moją maskę . Obiecałam sobie że nigdy nie dodam zdjęć na których będzie widać twarze ale plany uległy zmianie .
Może obawiam się zmian ale i tak ich nie odczuwam . Mówcie na mnie zmora bo nią jestem .

Bez Photoshopa . Dziewczyna z otwartą mordą to ja .  

12 komentarzy:

  1. czasami warto zajść jakieś zmiany c:
    haha, fajne zdjęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecie kochane ;)

    Bawisz sie w facebooka ? Lubie Cie.

    Ja tylko przybijam pjony. *pjona*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pocieszne zdjęcie ;D
    Zapraszam do mnie, nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  4. mhm brudna krew :)

    faja nutka w tle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja zawsze spieprze wielkie rzeczy, jak przyjazn, czy cos.

    OdpowiedzUsuń
  6. często tak jest, niby kogoś znasz, a okazuje się całkiem inaczej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcie :)

    http://charmeusee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna jesteś A gdy dodajesz zdjęcia z twarzami Blog zawsze jest ciekawszy Więc tak trzymaj :)
    Pozdrawiam ... pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń