Odtwarzacz

piątek, 18 stycznia 2013

Trucizna ....

Hey * Moje ferie zaczęły się jakieś 5 dni temu . Szczerze to są beznadziejne , jak kolejka górska jeżdżąca tylko w kółko jednym słowem porzygać się z nudów można . W sumie to nigdy nie jestem zadowolona ze swojego życia chociaż oszukuję się że mogło być gorzej . Cały ten świat to jedna wielka pułapka a sukces czy też przynęta jest posypana trucizną . Nie ma dobrych dróg , wyborów zawsze czymś się zatrujemy lub zatrzaśniemy w sidła . Gdybym stanęła na mrówkowcu i zaczęła krzyczeć na całe gardło pewnie nikt by nie usłyszał albo nie chciał usłyszeć . Jedynymi wrotami do innej rzeczywistości jest muzyka . Za każdym razem kiedy słucham jakiegoś kawałka utożsamiam się z nim i nagle wszystko wydaje się lepsze ale w tym właśnie momencie pojawia się napis "odtworzyć jeszcze raz? " . Nie dziękuję . Chce mi się płakać .




15 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis.
    Blog bardzo mi się spodobał. :)
    Muzyka cudowna, uwielbiam <3
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do nas:
    hiddenfromtheday.blogspot.com
    Obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi muzyka tylko na początku pomagała. Teraz tylko włączam, bo włączam i służy bardziej za tło niż za "lekarstwo".

    Poza tym to świetny blog, miło się czyta :)
    Będę wpadać częściej i obserwuję.

    / look -> http://przekrwioneoczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście piszesz, już wiem, że będę tu częściej zaglądać :)
    Ja czekam na ferie, wszystko tylko nie szkoła.

    OdpowiedzUsuń
  4. No moja ferie tak samo sie zaczęły, niedługo koniec:( masakra nie chce powrotu do rzeczywistosci:P Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie chcesz się wypowiadać?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja urlop za tydzien :)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie składają się na kilkugodzinne ślęczenie przed komputerem i na tym koniec właściwie. Niczego więcej nie chcę od życia. *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. i adore all the gifs and memes <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. na takie długie leniuchowanie najlepsza jest gorąca herbata, łóżko i seanse filmowe (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem coś nie w temacie: chciałabym się nudzić w te ferie... :c

    Uważam, że masz całkowitą rację. Pięknie to ujęłaś :)
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award.

    magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Ale masz fajnie Ja jescze nawet ferii nie zaczęłam Także nie powinnam się za dużo na ten temat wypowiadać Ale coż :D Pozdrawiam i obserwuję :D

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie niestety koniec ferii i też rewelacyjne nie były;<

    OdpowiedzUsuń