Odtwarzacz

niedziela, 13 stycznia 2013

LIEBSTER BLOG :D


Hey * Zostałam nominowana do Liebster Blog przez Mysterious z blogu :
 http://tested-cosmetics.blogspot.com/ To moja pierwsza nominacja ( Bardzo dziękuję :) 

Pytania zadane mnie :
1.Jakie jest Twoje największe marzenie?
2.Jakie jest Twoje hobby?
3.Gdybym miała się znaleźć na bezludnej wyspie i mogła mieć przy sobie tylko jedną osobę, to kto by to był?
4.Jaka jest według Ciebie Twoja największa wada?
5.Twój ideał chłopaka?
6. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
7. Rzecz bez której nie mogłabyś żyć?
8. Do jakiego kraju chciałabyś wyjechać i dlaczego?
9. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
10. Czy masz swój talizman? Jeśli tak to jaki?
11. Jak lubisz spędzać wolny czas?

Moje odpowiedzi : 
1.Moim największym marzeniem jest grać lub śpiewać w Metalowej Kapeli 
2.Kocham słuchać muzykę
3.Wokalista Nirvany ( I co że nie żyje )
4.Zbyt łatwo się denerwuję 
5.Heh brunet w skórzanej kurtce  najlepiej jeżdżący na motorze lub rockmen :DDD 
6.Chciałam przelać to co myślę na kartkę ( Co z tego że piksel-ową ) 
7.Szczerze to chyba bez telefonu , nie dlatego że o bosh sms . Tylko dlatego bo mam tam wszystkie ulubione piosenki i ciężko by mi bez nich było .
8. Ameryki ( Z powodu odp nr 1 )
9. OO dużo tego podam kilka zespołów : Nirvana , Slipknot , Gorillaz , Black Sabath .......
10. Tak kartę  z Johnym Cena :DDD
11. Siedząc w swoim pokoju brzdąkając na gitarze :) 

Blogi nominowane prze zemnie : 
Każdy z moich obserwatorów niech czuje się nominowany :) Nie mam ich zbyt wiele dlatego też postanawiam że zapraszam Was wszystkich :DDD Bardzo proszę o wzięcie udziału zależy mi na tym :* Jeśli zdecydujecie się piszcie w komentarzu ,, (PARABOL)" :DD

Moje Pytania :
1. Co chciał/a zmienić w swoim życiu ?
2.  Chcesz mieć dzieci ? jeśli tak to ile ? :DD
3. W jakim zawodzie chcesz pracować ?
4. Jak napisał/a byś książkę jaki miała by tytuł ? I o czym by była ?
5. Twój talent to ?
6. Twój ulubiony film z komedii to ? z horrorów to ? z dramatów to ?
7.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
8. Gdybyś miał/a być superbohaterem to jakim ?
9. Co masz zamiar robić w te ferie ?
10. Twoje ulubione danie to ?
11. Twoje marzenia ( 1-3 ) ?



5 komentarzy:

  1. Z chęcią bym odpowiedziała, ale kilka blogów już mnie nominowało a ja nigdy nie mam weny na odpowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho, dzięki za nominację, ale nie wezmę udziału :D
    Już nie ogarniam tych wszystkich nominacji XDD
    PS: Świetna piosenka w tle na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację pewnie że wezmę udział. Parabol. Haha xd
    zapraszam do mnie : http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;)
    Zostałaś nominowana ;)
    http://ameryka908.blogspot.com/2013/01/pierwszy-liebster-blog-d.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, naprawdę bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do siebie
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń