Odtwarzacz

poniedziałek, 7 stycznia 2013

A co by było gdybym jutro umarła ?

Hey , jak tam mija dzień ? Ja Znowu tonę w białej otchłani niezliczonej ilości płatków śniegu . Denerwują mnie tylko dzieci które myślą że będą takie zajebiste jak uderzą kogoś kulką w głowę . Najlepiej byłoby zbudować bałwana olbrzyma z różową karteczką pierdolcie się wszyscy ale nie będę wulgaryzować niewinnych bałwanów . Łyżwy będą świetnym sposobem na spędzenie czasu nie nudząc się przy okazji , może jestem osobą złą skoro cieszy mnie widok osób nie umiejących jeździć czy też ludzi którzy są tacy sztywni że siedzą tylko przy barierce i krzyczą : ,, Świetnie ci idzie , naprawdę doskonale jeździsz " a w gruncie rzeczy myślą  tylko żeby jak najszybciej opuścić lodowisko bo im na nowe Porsche napada śnieg . Nie no pewnie teraz się śmiejecie ale często spotykamy się z takimi niedorzecznościami . Trochę się rozpisałam jak na półgłówka . Dobra idę Bye




5 komentarzy:

  1. Co do tych dzieci z kulkami ze śniegu- racja. I pomyśleć, że jak byłam mała to też miałam na to wielki szał;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwujemy? Ja już obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwan z karteczką to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, lubię jeździć na łyżwach, ale sama nie jeżdżę doskonale - czasami zdarzy mi się upaść, ale wiem że nie jestem na tym lodowisku sama, bo często obserwuję jak inni "łyżwiarze" zaliczają duposiady i niezdarnie kroczą po tafli lodu ;-)

    OdpowiedzUsuń