Odtwarzacz

wtorek, 12 marca 2013

Świat umarłych .

Chcesz usiąść obok mnie ?
Zająć miejsce  , które pajęczyny pokryły wieki temu ?.
Rządzić ze mną światem  ?
*
Możesz się wycofać ,
Potem będzie już za późno .
Nie da się wydostać z krainy umarłych ,
na zawsze pozostaniesz kostuchą .
Małe robaki będą wiercić otwory w twoich kościach ,
a ty nic nie poczujesz .
*
Skrzydlate potwory szykują się do odlotu.
Pytasz czym są ?
 Sama dokładnie nie wiem ,
może duszami ludzi , albo tym co z nich pozostało .
Więc jaka jest twoja decyzja ?
 



16 komentarzy:

  1. Mroczny post... Bardzo mi się podoba Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! czytałam w opisie, że interesujesz się śmiercią, więc pewnie stąd tak pięknie potrafisz to ubrać to w słowa ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog, taki mroczny *.*

    dzięki za follow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz, podoba mi się zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje posty no !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne...


    No, postaram sie cos. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mrocznie...IDEALNIE! ;3

    może obserwujemy wzajemnie? ;d
    Pozdrawiam Stella x

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. o fuj, wyskoczyl mi najtwisz, nie lubie najtwisza.



    DZiekuuuje <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny tekst *-*
    dziękuję c: xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. również obserwuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mroczny post i ostra muzyka ;D. świetny blog. obserwuje i pozdrawiam ♥
    zapraszam do siebie http://przyjazn-nie-ma-definicji.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń