Odtwarzacz

środa, 20 marca 2013

***

Kołyszą się mokre od łez sznury .
Cicha muzyka nieszczęśników
Wiatr między drzewami  , smutnie jęczy .
Stado ptaków odlatuje przestraszone .
***
Znowu nastała głucha cisza .
Wisielców lament , spowiła sroga mgła .
Nawet uliczny grajek zamilkł .
Dawno nie widziano takiej ciszy .
Czyżby błąkający się ,zaznali w końcu spokoju?
*** 
Na niebie błysnął piorun , niczym latarnia rozświetlił ciemność .
Wielkie Barokowe przyjęcie .
Wszyscy w bogatych strojach , dostojni z klasą .
Tylko wisielce jakieś przemoczone .
Zerkają z za kurtyny .
Muzyka gra coraz głośniej .
Cała sala tańczy .
Lament akordami i melodią zakryty .






14 komentarzy:

  1. Dopisałam to pod notką tylko i wyłącznie z jednego powodu... osoby z mojej klasy dowiedziały się o blogu. I wiem, że niektóre z nich przeczytają notkę bez jakiejkolwiek interpretacji, wysnują głupie wnioski i potem ja będę miała problemy... i przyznam, że notka przez to straciła trochę swój urok ;c Ale masz rację... ludzie uwielbiają robić problemy xd

    Twoja notka... co mam o niej powiedzieć? JEST ZAJEBISTA *.* Bardzo, bardzo, bardzoo mi się podoba <3 Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga i czytać Twoje notki ! Nie żałuję ani chwili spędzonej przy Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie napisane, choć smutne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacisnij poslada i wydaj jakis tomik poezji <3

    I no, dzieki, i tegotam zapraszam na obiecany cover :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo, to wiele dla mnie znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNIE NAPISANE
    ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Daje dużo do myślenia, a zdjęcia mają to coś !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku,jak ja uwielbiam Twój blog,tak bardzo cieszę się ,że na niego trafiłam!
    Jest mroczny,ale chyba to w nim uwielbiam!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka *-*
    Na pewno będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń