Odtwarzacz

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Jeśli zgnijesz to tylko ze mną ...

Witam . Dzisiejszy post będzie poświęcony trochę mrocznej acz urzekającej bajce :) . Nie no teraz pewnie połowa czytelników zacznie się śmiać ale mam to gdzieś . A teraz bez dalszych ceregieli przechodzę do Tytułu a mianowicie : " Gnijąca panna młoda " . Głównym bohaterem jest mężczyzna o imieniu Victor , za niedługo ma się odbyć jego ślub z dziewczyną o imieniu Victoria .Niestety Victor jest zestresowany i cały czas mylą mu się słowa przysięgi , dlatego też postanawia poćwiczyć w lesie i konar drzewa traktuje jak dłoń ukochanej nakładając na nią pierścionek . Jak się okazuje gałąź wcale nie jest taka jakby mogła się wydawać ...... . Nie będę wam dalej opowiadać jeśli będziecie chcieli to naprawdę warto obejrzeć czasem coś co nie jest Ukrytą Prawdą :D Dobra macie jeszcze kilka inspiracji związanych z tą Bajką :D






10 komentarzy:

  1. uwielbiam te animacje *.*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Animacje są świetne :D
    A bajki nie oglądałam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne animacje ;)

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, ja już obserwuję teraz twoja kolej ;)

    http://comeasyouare-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tutaj :) . też chciałabym wyjechać gdzieś na święta .

    Zapraszam do mnie :
    http://irretrievablepast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. + przepraszam, ale coś mi kompa zmuliło i dodałam komentarz nie do tego posta :")

    OdpowiedzUsuń