Odtwarzacz

poniedziałek, 17 grudnia 2012

"Cy­nizm jest to uda­na próba zo­bacze­nia świata, ja­kim jest on w rzeczywistości. "

Hey , na pewno wielu z Was jest pieprzonymi hejtami którzy za wszelką cenę starają się być lepszymi przez co nie uznają poglądów na życie drugiego człowieka . Teraz wszyscy pewnie mówicie sobie " ta ja hejtem? Jasne przecież z nikogo się nie śmieje , nie mam problemów z inną muzyką i poglądami ale autorka tego bloga musi być kretynką . " Nawet nie zdajemy sobie sprawy z jak wielu rzeczy drwimy . I zamiast hejtować chociażby Biebera to poczytajcie dobrą książkę . To tyle z mojej strony . Ciao .

3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że jestem hejterem, ale w sumie nie mam nic do Biebera ani do jego fanek :)
    Peace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywa, że jestem hejterem, ale jak ktoś/coś mi na prawdę przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń