Odtwarzacz

czwartek, 4 kwietnia 2013

Sny

Przytłaczająco wielki żyrandol runął z hukiem
na szklaną posadzkę domu snów .
Kryształy rozprysły się po niej ,
jak spłoszone ludzkim chodem szczury .
Mienią się złudnym blaskiem lepszego życia .
Stają się iluzją zaślepionych ich mocą .
Zawieszony wysoko żyrandol
nie był dostrzegalny , a jeśli już to był obiektem 
nieosiągalnym   .
Teraz wkradł się nie postrzeżenie siejąc zamęt .
Burząc barierę pomiędzy rzeczywistością , a snem .
Stał się mottem wizjonerów .
Czymś lepszym , różniącym się od dotychczasowego życia .
Skaleczony odłamkiem mężczyzna umarł
w nieświadomości swojego końca . 








15 komentarzy:

  1. Swietny wiersz, wydaj jakis tomik poezji ; )
    Dzieki za zyczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wiersz <3
    Zapraszam do mnie.
    Obserwuję bardzo ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wiersz!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę pisała "oj jak pięknie" i tak dalej, bo to jest akurat rzecz dla każdego oczywista. Jestem tu pierwszy raz, ale zostaje i nie mogę się doczekać kolejnych notek. Przeczytałam dziś kilka, ale powiem Ci, że ta jest dla mnie wyjątkowa. Sen to coś tak niezwykłego, sen może być czymś wspaniałym i czymś okropnym jednocześnie. Nie wiem skąd się to wzięło, ale od zawsze mnie to cholernie fascynuje, może dlatego, że nie sypiam najlepiej, albo dlatego, że jestem marzycielką. Nie wiem! Wiem, że to co napisałaś, jest dla mnie wyjątkowe i chyba napiszę to sobie na ścianie, tuż obok fragmentów piosenek Muse i MCR, bo dla mnie jest niesamowite i za to Ci dziękuje :)

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dosc oryginalny blog :P ale ciekawy

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy mogę stwierdzić, że stałam się nałogową 'fanką' Twojego bloga? Ludzie kochają blogi 'znanych' osób, a ja naprawdę kocham, gdy piszesz :O Obserwuje, obserwuje i naobserwować się nie mogę. Dziwne. Wiersz przepiękny i liczę szybko na kolejne notki!

    zebrascode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak i postanowiłam nadrobić zaległości na twoim blogu :D

      Usuń
  8. Powiem tak,wgryzłem się w treść twojego bloga i zostałem zauroczony twoim talentem,i tekstami które tworzysz,są wspaniałe,jeśli wydasz kiedyś tomik poezji,albo książkę będę jednym z tysiąca ludzi którzy ją kupią i postawią na honorowym miejscu w swojej biblioteczce. Sam pisze ale piszę nędznie ale skrycie marzę żebyś w wolnej chwili wpadła do mnie i zostawiła po sobie jakiś komentarz ! Miłego dnia czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń